スポンサーサイト


--/--/-- --:--

mary wells my guy



モータウン最初の大成功を収めた女性シンガー
スモーキー・ロビンソン作の超有名曲


『Nothing you can say can tear me away from my guy
Nothing you can do cause I'm stuck like glue to my guy
I'm sticking to my guy like a stamp on a letter
Like the birds of a feather we stick together
I'm telling from the start I can't be torn apart from my guy』

『私に何を言っても耳を貸さないわ
私の愛する彼から私を引き離すことはできないの
私にどんなことをしてくれても無駄よ
だって、私は身体に接着剤がくっついているみたいに
ピッタリと彼に寄り添っているんだもの
手紙の封筒に貼ってある切手みたいに
私と彼は離れられないの
“類は友を呼ぶ”っていう諺があるでしょ
彼と私の関係はまさにそれなの
だから始めっから言ってるじゃないの
私は彼から離れられないのよ』


『No muscle-bound man coud take my hand from my guy
No handsome face could ever take the place of my guy
He may not be a movie star but when it comes to being happy
We are! there's not a man today who can tak me away from my guy』

『筋肉隆々の男の人にも
私の手を彼から引き離すことはできないわ
どんなにハンサムな男性でも
私の彼の代わりにはなれないのよ
そりゃね、彼は映画スターじゃないけれど
彼と一緒だから、こうして私たちは幸せでいられるのよ
どんな男性が今、私の目の前に現れても
誰も私を彼から引き離すことはできないの』


『As a matter of opinion I think he's tops
My opinion is he's the cream of the crop
As a matter of taste to be exact
He's my ideal as a matter of fact』

『本当の事を言うとね
私は彼に適う男性なんていないと思ってるの
私に言わせれば、彼がこの世で最高の男性よ
私の好みの男性をはっきり言わせてもらうと
彼こそが私にとって理想の男性なの』

今日は週末
ゆったりとブッラックミュージックで一杯やりましょう!


スポンサーサイト

2014/01/17 20:21 | COMMENT(0)TRACKBACK(0)

コメント

コメントの投稿

管理者にだけ表示を許可する

 | BLOG TOP | 
